Prvé je potrebné sa zamyslieť nad príčinou. Ak poskytujete služby alebo vyrábate výrobky, o ktorých kvalite ani vy nie ste presvedčení, potom si prečítajte môj starší blog tu.
Avšak aj ak robíte dobré služby a vyrábate kvalitné výrobky, stane sa, že niekto nie je spokojný. To je predsa normálne. Sme ľudia.
Vždy keď vám niekto napíše sťažnosť, nebojte sa toho a čo najskôr odpíšte. Je lepšie o nej vedieť, a môcť reagovať. Ak by to človek písal na svoj súkromný profil, vy by ste o tom nikdy ani nevedeli a mohlo by prísť k veľkým škodáme na mene vašej firmy. Aj pre toto odporúčam mať svoju fan page na Facebooku.
Ak navyše sťažnosť vyriešite rýchlo a k obojstrannej spokojnosti, všetci budú vidieť, že máte záujem o svojich klientov a aj pisateľ sťažnosti bude nakoniec rád tento prípad zideľať. Tak ste premenili zdanlivé nebezpečie na veľkú výhodu. A občas sa stane, že váš problém za vás vyriešia vaši klienti :)
Nezabudnite nám dať svoj like aj na našej fan page na Facebooku.
Žiadne komentáre:
Zverejnenie komentára