streda 4. januára 2012

Čo so sťažnosťami na Facebooku?

Veľmi často sa ma klienti pýtajú, čo so sťažnosťami na Facebooku. Dokonca je veľká skupina ľudí, ktorý kvôli tomu ani nechcú Fan page pre svoju firmu alebo produkt...

Prvé je potrebné sa zamyslieť nad príčinou. Ak poskytujete služby alebo vyrábate výrobky, o ktorých kvalite ani vy nie ste presvedčení, potom si prečítajte môj starší blog tu.

Avšak aj ak robíte dobré služby a vyrábate kvalitné výrobky, stane sa, že niekto nie je spokojný. To je predsa normálne. Sme ľudia.

Vždy keď vám niekto napíše sťažnosť, nebojte sa toho a čo najskôr odpíšte. Je lepšie o nej vedieť, a môcť reagovať. Ak by to človek písal na svoj súkromný profil, vy by ste o tom nikdy ani nevedeli a mohlo by prísť k veľkým škodáme na mene vašej firmy. Aj pre toto odporúčam mať svoju fan page na Facebooku.

Ak navyše sťažnosť vyriešite rýchlo a k obojstrannej spokojnosti, všetci budú vidieť, že máte záujem o svojich klientov a aj pisateľ sťažnosti bude nakoniec rád tento prípad zideľať. Tak ste premenili zdanlivé nebezpečie na veľkú výhodu. A občas sa stane, že váš problém za vás vyriešia vaši klienti :)

Nezabudnite nám dať svoj like aj na našej fan page na Facebooku.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára