Toto tvrdenie sa však stáva realitou, či chceme alebo nie. Ak ste na Facebooku, určite ste sa už neraz stretli s tým, že ste zabudli na meniny alebo narodeniny niekoho, kto tam nie je alebo pomaly na neho zabúdate úplne. Je to logické. Na Facebooku máme svoj okruh kamarátov, s ktorými zdieľame to čo chceme, dohadujeme si spoločné akcie, blahoželáme si k sviatkom a udalostiam... v podstate facebook preberá akúsi úlohu spojovateľa ľudi. Dnes by sa naň naozaj hodil slogan ...connecting people.
Treba si uvedomiť, že toto isté sa deje aj s firmami. Ak ma nejaká firma natoľko presvedčila o svojich kvalitách, že som jej dal svoj like, v podstaste súhlas na zverejňovanie jej príspevkov na mojej stene, ja s tou firmou vlastne spolužijem. Viem o nej viac, ako o mnohých iných firmách. A ak sa mi to páči, som určite náchylnejší, kúpiť si produkty alebo služby práve od tejto firmy. Žime teda s našimi potencionálnymi klientmi ako s priateľmi, a tak s nimi aj komunikujme. Určite sa nám bude dariť viacej. Dnešný svet je už iný, ako včera...
Žiadne komentáre:
Zverejnenie komentára