Často vidíme, ako zle je reklama na bočných paneloch nastavená. Preto som poprosil viacerých kamarátov, o ktorých som vedel, že si reklamu zadávajú sami, aby mi poslali print screen obrazovky zo stránky, kde sa reklamné bloky manažujú.
Bol som až prekvapený. Rozdiel som čakal, ale až takýto nie. Že bude pri nahoršom 200% a pri najlepšom (pre nás) až 1.300% som naozaj nečakal. Neovládajúc triky a rôzne algoritmy vám neostáva nič iné, ako nechať reklamu bežať podľa automatu. A toho naozaj vaše financie nezaujímajú. Teda určite nie ich šetrenie.
Stačí si porovnať nasledovné. Sami môžete za 100 € mať 99 fanúšikov (LIKEs) a my dosahujeme v podobnej oblasti za 100 € okolo 350 konekcii. Už sa nám poradilo aj 1.120, čo je naozaj veľký rozdiel. Som si istý, že sú agentúry, ktoré to majú ešte vymakanejšie. Ale žiaľ sú aj také, ktoré sa o to nestarajú vôbec a potom zvyšujú svojimi veľkými klientmi ceny nám všetkym.
My si za management vašej PPC reklamy berieme 20%. Stále sa mi zdá málo, ak viem, že vám ušetríme ďalších cca 100% a viac. Ak sa predsa len rozhodnete si ju robiť sami, odporúčam skúšať. Veľa skúšať a nenechať to všetko na náhodu. Ako to asi funguje si môžete pozrieť v našom albume tu.
A odporúčanie na záver? Výhody Facebooku objavilo už veľa firiem a cena za 1 klik je už asi 5-násobne drahšia, ako bola pred rokom. Ale stále je lacnejšia ako napr. v USA, avšak smerujeme na rovnakú úroveň. Dnes už ani toto nie je lacná investícia. Ak to len skúšate, existujú už lacnejšie formy reklamy.
Žiadne komentáre:
Zverejnenie komentára