štvrtok 11. augusta 2011

Ak nie ste si istí, s biznisom na Facebook nelezte!

Obojstranná komunikácia je dnes viac ako potrebná a žiaduca. Social media sú na to presne stvorené. Jeden z najsilnejších nástrojov súčastnosti je aj Facebook. Biznis fan page rastú ako po daždi. Niektoré sú viac ako perfektné, pri kliknutí na väčšinu z nich človek hneď aj odíde. O kvalite fan page ako takej som však písať teraz nechcel.

Ide v prvom rade o kvalitu vášho biznisu. Vášho produktu alebo vašej služby. Pokiaľ nie je takmer 100%-ná, rozmyslite si, či pôjdete s "kožou na trh".
Facebook vám dáva neuveriteľné možnosti na strane jednej. Obojstranná komunikácia s klientom je jeden z najsilnejších nástrojov v rukách super firmy a profesionálov. Vie vám dať obrovskú konkurenčnú výhodu a veľmi veľa cenných informácii a nástrojov. Avšak...

Áno je tu aj "avšak". Každý dobrý sluha môže byť v zlých rukách veľmi zlým sluhom alebo všetko má mininálne 2 strany, 2 konce. Tým, že začnete s klientmi komunikovať, zároveň veľa riskujete. Veľmi veľa. V čase klasickej reklamy a klasických web stránok ste klientovi mohli tvrdiť, že u vás je káva najlepšia. Mohol vám aj uveriť a mohol aj prísť. Len už mal ťažšiu úlohu vám dať vedieť, že spokojný ani náhodou nebol. Dnes je to však veľmi jednoduché. Stačí sa po nespokojnej konzumácii kávy nalogovať na facebook a svoju skúsenosť ihneď zdeliť na facebook ostatným. Dokonca to môže urobiť priamo na mieste v čase, keď ešte nestihol ani vychladnúť. A že to veľa ľudí urobí si môžete byť viac ako istí.

Aj preto milujem facebook, milujem komunikáciu na socialnych sieťach. Nové trendy marketingu a vývoj trhu prežijú naozaj len najlepší!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára