V Amerike až 38% ľudí, ako prvé ráno ešte v posteli si pozrie čo je nové na facebooku cez iPhone, iPad a podobné zariadenia. V susedným Čechách to je 33% a u nás to bude asi veľmi podobné číslo. Následne sme na facebooku prakticky celý deň. Aspoň teda vysoké percento z nás.
Prečo to vlastne robíme? Prečo chodíme na facebook? Čo tam nájdeme vždy, keď sa naň pozrieme?
Správne, sú to informácie. Informácie, ktoré druhí chcú zdielať. A my chceme tiež zdielať. Zážitky, novinky, fotky z výletu alebo sa chceme len pochváliť novou vecou, či urobenou skúškou.
V zásade facebook teda funguje presne ako my v normálnom živote. Ak sa nám niečo podarí alebo nepodarí, prvé čo urobíme, chceme sa s tým zveriť, či pochváliť niekomu blízkemu. Je to normálne.
V dnešnom svete nám stačí chytiť telefón, vytočiť číslo a oznámiť úžasnú novinku priateľke, manželke, či kamarátovi. A ešte jednoduchšie to funguje na facebooku. Stačí doň vložiť informáciu a v tom momente je zdieľaná so všetkými, s kým ju zdieľať chcem.
Zdielať samozrejme môžeme svoje osobné zážitky a informácie, ale aj obchodné. Ak vieme namiešať správnu esenciu mixu biznis infomácie s niečim prospešným, nebude problém, aby informáciu prospešnú pre mňa zdieľali stovky alebo tisíce ľudi...
Žiadne komentáre:
Zverejnenie komentára