pondelok 8. augusta 2011

Na facebooku nemám svoju cieľovú skupinu.

Veľmi často od klientov počúvame námietku, že je pre nich inzercia, či fan page na facebooku úplne zbytočná, nakoľko tam aj tak nie je ich cieľová skupina. Toto počuť od ľudí, ktorí predávajú obuv za 90 € alebo aj od tých, ktorí majú istú špecifickú činnosť. Prepáčte, opäť sa jedná o omyl.

1. sám mám vo friendliste štyroch miliardárov a viem, že sú na facebooku pomerne často. Mám tam aj veľmi bohatých, ako aj ľudí, ktorí veľa nemajú, ale naozaj moc míňajú

2. aj v prípade, že si budeme na 100% istí, že vaša cieľová skupina na facebooku zastúpená nie je, viem viac ako na 100%, že tam sú ich manželky, deti, či kamaráti. A to sú presne tí, s ktorými sa najčastejšie radia.

Ak si teda myslíte, že vaša cieľová skupiny na facebooku naozaj nie je, snažte sa zaujať ich najbližších. Sú to ľudia, ktorí často aj tak o nákupe rozhodujú alebo minimálne radia.

2 komentáre:

  1. This is totally great! I enjoyed reading your post. This tips are really interesting for SEO.
    email marketing

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. @dotMailer: do you use a translator?
      I'm glad at all that you read our posts!
      Thank You very much

      Odstrániť